FRAGTPRISER til møbler..

Levering til GLS-pakkeshop: 39,-

Levering med GLS til privatadresse: 59,-

*Enkelte produkter af mere skrøbelig karakter, som eksempelvis krystal lysestage, kan ikke leveres med GLS og må derfor leveres på anden vis, hvilket kan påføre ekstra leveringsomkostninger. Ved bestilling af de vedrørte varer vil den eksakte leveringsomkostning være angivet.

I spidsbelastede perioder som jul, udsalg eller lignende kan der forekomme længere leveringstid, hvorfor vi opfordrer til at bestille dine varer i god tid.

Levering med fragtmand til kantsten: 400,- (gratis ved køb over 3.000 kr.)

Dine møbler bliver leveret og placeret ved første dør i gadeplan eller ved første forhindring, der opstår på fragtmandens vej fra bilen til gadedøren. En forhindring kan eksempelvis være en trappe eller en smal port, som møblerne ikke kan komme igennem. Med denne leveringsform bliver dine møbler leveret usamlet og i emballage.

Levering af tung vare:

Af arbejdsmiljømæssige hensyn kan varer på over 70 kg kun leveres, hvor det er muligt at anvende tekniske hjælpemidler.

Når du handler hos Sengetøj.dk tilbyder vi altid 14 dages fuld returret. Varer som skal returneres, skal være i original emballage og med eventuelle brandtags, hvis du vil være sikker på at få det fulde beløb retur.
 

Du kan ikke fortryde et køb ved at nægte modtagelse af varen eller undlade at hente din pakke på det valgte afhentningssted. Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Større varer som møbler og lamper, kan ikke returneres med almindelig post. Udgifterne forventes højst at beløbe sig på 450 DKK

Gratis levering til kantsten på ordrer over 3.000 kr.

Når du lægger en ordre på 3.000 kr. på sengetøj.dk, tilbyder Sengetøj gratis levering til kantsten.

Der leveres ikke til udland.

Se i øvrigt Sengetøj betingelser ved levering med transportør og levering til kantsten:

Følgende indgår for levering til kantsten/gadeplan

• Vi leverer til kantsten/gadeplan

• Vi adviserer modtageren via telefon/sms/e-mail for booking af levering

• Chaufføren ringer inden ankomst på leveringsdagen

Følgende er IKKE inkluderet:

• Indbæring

• Samling af møblet

Modtagers ansvar ved levering UDEN indbæring

• Modtager skal være til at træffe på det oplyste telefonnummer

• Modtager skal i god tid informere omkring alt, hvad der kan påvirke leveringen, eksempelvis svært fremkommelige veje mv.

• Rettelser til levering eller afbestilling af levering skal ske senest XX dage inden levering. Hvis der afbestilles senere vil der blive opkrævet et gebyr for ombooking.

• Er modtager ikke hjemme til at modtage levering, kan der arrangeres en genlevering mod betaling.

• Tjek venligst for transportskader inden kvittering for levering. Skader noteres på kvittering/følgeseddel.

OBS

• Chaufførerne må af sikkerhedsmæssige hensyn, ikke tage deres sko af under levering af varer. Eventuel afdækning af gulv er kundens eget ansvar og skal være sket, inden chaufførerne ankommer på adressen

• Vi kan ikke stilles til ansvar for evt. rengøring af gulvbelægning/tæpper ved mangelfuld eller manglende afdækning.

Forbehold for eventuelle transportskader
Vores møbler er forsvarligt indpakket i plast og papkasse. Skulle emballagen være beskadiget ved levering eller bærer synlige tegn på defekt, anbefaler vi, at der på fragtbrevet kvitteres for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader på indholdet. Konstateres transportskaden først senere, anbefaler vi ligeledes, at du reklamere hurtigst muligt, da dette styrker både din sag og vores mod transportfirmaet.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for de fleste af vores møbler.

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: (indsæt beløb).